Friday, January 7, 2011

Rasa Satu Ketenangan

senyuman di kala ketenangan. haha. :p




salam..
enam hari di tahun baru.
seharian di bumi kenyalang.


setakat nih hanya ade rasa ketenangan di hati.
tanpa assignment di sisi. 
still bercuti tanpa perlu bangun seawal pagi.
tak perlu risau quiz quiz yang menanti.


rasa ketenangan di hiasi dengan rasa kerinduan.
dengan mereka dan si dia pemanis hati.
rasa ketenangan di saluti dengan rasa kegembiraan dengan kawan kawan di sisi.


pssst, terasa jiwang ler pulakk! hee :p


untuk lebeh tenang,
sekarang saya belajar untuk mengurangkan minum caffein.
dan apa yang penting saya try untuk amek anlene. hee.


say no to nescafe! chaiyok! :)


ha! tengok! saya dah mule beli anlene tau. hee.
semangat!


untuk kehidupan yang lebeh sihat amek la anlene.
rahsie kurus jelita seperti saya. hahaha


Okeh, habes dah.
tadaaa. :)


BOLEH LIKE KALAU SUKE :D

6 comments:

Miss Ngelike ^_^ said... BALAS

Yela 2..kang anlene tu jdi pameran jer..haha :p

Hanis Sofiah said... BALAS

eh, tak la..akan saya cube habeskan..hihi. pasni, kompem tulang temulang sy xreput ag.hehe

Miss Ngelike ^_^ said... BALAS

Ek???
nape?sblom ni mereput ke pemanis hati oi???

Hanis Sofiah said... BALAS

hihi. xde la reput. jz x ckup kuat je nak melawan jiran2 yg gile.heee.

sekamar rindu said... BALAS

salam...

time lum dapat assignment leh aaaa santai2...:)


folllow ur blog..:)

Hanis Sofiah said... BALAS

salam sekamar rindu..:p

tau takpe. time camni la bersenang lenang dulu..

thanx and welcome..:p