Monday, April 25, 2011

I HATE DIS PART!!

in the name of Allah

assalamualaikum

Seriously, i hate this part! Something tak kene dengan mood saya. tak tahu kenape?=="
maybe dengan kerje bertimbun2. yeke? dah settle pun! HAHA! klakar lahh kamu Hanis Sofiah. stress dengan bende yang lepas.

Stress dengan menjadi seorang yang makan dalam! konon nak simpan jek kat dalam hati. tapi lama lama sakit doh! sendirik yang sakit! saya juga punya hati. :'(
Yela, selama nih saya boleh gurau gurau dengan kamu tak bermaksud saya takde hati. kalau awal awal lagi saya dah warning saya tak suke, malu dan takot if orang sentuh isu ITU! So, paham paham sendirik laa. perlu ker bahan bahan saya? perlu ke nak bagitau satu dunie? ==!

Ok! mende nih dah berlalu dua tiga hari. tapi saya still tak boleh hilang kan rase marah itu. and saya fikir kadang kadang kemarahan itu macam terlempar dekat orang yang dekat dengan kamu yang sangat menyakitkan hati! maafkan saya kalau ade yang saya telah sakiti!

erk! saya rase satu beban saya dah ok. maybe still ade bende laen yang kacau mood saya. tapi hal ini telah terluah. berhenti dahulu! jumpe lagi. salam rindu untuk pemanis hati saya. kah kah kah. muahx! 

Ok. thanx. Bai!





BOLEH LIKE KALAU SUKE :D

0 comments: