Sunday, October 21, 2012

Officially Graduated!

in the name of Allah

assalamualaikum

Hai..hehehe!

Dah lame sangatttt kan tak update blog so macam kekok siket la. hihi. Okeh. saya kembali menulis sebab nak share kegembiraan saya supaya ianya kekal tersimpan dan nanti anak cucu cicit boleh lah bace kan. ewah, tibe-tibe nak ade anak cucu cicit. hewhewhew.





Oleh itu, saya dengan rasminya menjadi Alumni Unimas. hihihi. Phewww, like seriously? sekejap je semua nih. Dolu-dolu aku selalu tertanye2 mampu ke aku boleh ke aku dapatkan segulung ijazah untuk mak and abah. and now ya Allah Alhamdulillah. sekarang aku dah boleh ke next step apa plannn??? kawennnn? Yeaa haaaa. 


haaaa, ini abah, mak dan adik saya.
me, asz and aniszaty


Oyeahh, ini laaa kawan seperjuangan saya dari 1st year sampai tamat pengajian saya. hihihi. alhamdulillah, kitorang grad same-same. seriously, sangat bersyukur. diorang ni pandai2. huhu. tak macam sy nih. eh eh. merendah diri la pulak kaannnnn. hihihi. dah graduated ponnnnn.=)



Oyeahh, ini name dia Fauziah Hanum! The Best Roomateeee! yeahhh. Baik dan pemberi motivasi dan semangat kat sayaaaa. yang penting kawan buat gadoohhh.=)




ini orang namenye Hamziah. saya juge manyak sayang sama dia. sebab die juga kawan saya yang baikkkkkk dan memahami sayaaaa. eh ye, die juga satu kos dengan saya. kawan seperjuangan saya juge. hihi=)
Ini kawan name die Hamimahani! hihihi. saya mule kenal rapat mase kami same-same jadi JPK! hihi. Mimah ni comel sangatttt sebab die takot nak lintas jalan sangat sangattttt. saya ingat saya jek sorang penakott nak lintas jalan tapi ade lagi ekstremmmmm.kikiki=p


Oyeahh, me, hartha, asz and grace! Planner!!!=)

Actually, kitorang memang tak ramai sangat ponn dari group Planning nih. Ade la dalam 20 ke 30 batch kitorang. huhu. sadissss! tapi takpe yang penting  besttt ape. haha. Senang nak ingat orangg ye dak? kikiki. 

Tapi sayanggg banyak lagi kawan tak sempat amek gambar same-same. haaaaaa, nak tahu sebab ape?? saya ni mengongggg gilee, abes je convo sebok nak basuh baju. orang lain sebok photoshootttt kau g sebok dengan baju kotor. kelakar giler kau hanis sofiah. wuwuwuwuu! sekarang terkilan sangattt. tapi ape boleh buat, yang penting itu yang aku nak. hihihi.

okeh daaa. itu aje dongggg. kalau guwe rase mahu mengupdate lagi pasal konvo, entry lain jak la eh. pasni guwe mahu update pasal percutian di Kuchinggggg! ewahhhh! Jumpe lagi. Lain kali.

tadaaaaa!=)





























BOLEH LIKE KALAU SUKE :D

0 comments: