Friday, December 24, 2010

kegagahan dalam menghadapi result exam


salam kegagahan dan keberanian.muahaha.:p

hari nih, result pmr kuar. my lil bro is one of yang amek pmr tahun nih. so, saya ingin mengatakan betapa gagah nye die? Oh, tidak. tidak sama sekali. haha. He got 6A's in his result. even tak dapat straight A pun takpe. i'm still proud to be your sister. go back and practice. tahun depan cube lagi oke? haha. tahniah di ucapkan dari kakak mu yang kiut-miut lagi baik hati nih. ngeeheehe.:p

yang sebetol dan sebenar-benarnya, saya nak habaQ kat semua pasal result saya pada sem 3 yang lepas. Oh, memandangkan banyak adegan terlajak tidur, terskip kelas, terngorat mamat2 yang tak berapa nak hensem, terlambat nak siapkan assignment lah and macam2 lagi lah perkara terr yang berlaku.

so, saya memang lah sangaatttttt memerlukan begitu besar kegagahan dan keberanian masa nak check result. kegagahan tambah diperlukan apabila mengenangkan oh, oh, kebanyakan subjek yang saya ambil masa tuh adalah besaQ2 kredit nya iaitu 4 meh! 4 jam kredit!

english for self expression! oh, terbaek dari ladang sawit! haha. the most subject yang saya tak akan lupe. ever and never! yela sebab 1st time kot belakon jadi perompak. okeh, bukan belakon masuk tv ye. haha. hoih! muke semanis kurma nih jadi perompak. cis! tak patot2. orang kata subjek nih susah gile kentang nak dapat A. Oh, yeke? tak tau la pulak?ngeehee. tapi konklusi untuk subjek nih Alhamdulillah.:)

okeh. sekarang subjek yang sampai bile2 pun saya akan cube lupekan. sebab subjek nih jugak lah cita2 saya nak naek kan pointer sem nih punah. hancur lebur! ye, research method. betul la kot orang cakap subjek nih yang susah. bukan aku yang malas or tak pandai okeh. haha.

next! Okeh sekarang turn subjek dr.jOhn, environmental dimension of development. kesian die. dulu saya selalu cakap die kedekut la itu lah ini lah. tapi tup tup. okeh la. die bagi saya B untuk subjek die. hee.

saya adalah dalam kategori pelajar terbaek dalam subjek ini jika dilihat dari sudut penSKIP KELAS terbaek! muahaha. Oo, sori miss regina i tak sengaja. hee. Oh! terharu. skip2 pun saya dapat B untuk subjek basic concept and issues in development. :')

development economic. okeh. even dia 4 kredit pun, dia still senang nak paham. tambah dengan dr.spencer yang gile punye lembut! eh, bukan lembut2 cenggitu ek. dr.spencer nih hati die lembut. ceh, tahu2 je. haha. tak lah. dia baek. cakap pun lemah lembut je. saya suke! Okeh, dapat B+ je. syukur.:')

ha, last. EBX. subjek nih takde final exam. senang nak score kalau buat je ikut arahan. jangan jadi free rider. tak yah pun kau sebok g menghadap buku. takpe. boleh dapat A punye. janji dengar arahan and jadi baek hati macam saya.:)

perompak bank vs perompak hati.:')


contoh terbaik. adek2 boleh lah ikut buat macam nih masa group discussion. 

no wonder la EBX saya dapat A. semuanya kerana kemanisan ABC buatan saya dan kawan2 saya di tambah pula dengan kemanisan yang ade pada saya. eceh.:')


Oh, dengan keluarnya result, maka TAMMAT sudah sem 3! Lepas nih kene la berusehe lebeh sikit okeh. jangan malas-malas ye hanis sofiah. kalau malas lagi hamik la kau tak dapat nak naek kan pngk. then, tak dapat la nak grade on time.huu~ oh, tidak. kene berusaha! sayang-sayangku sekalian, doakan saya jadi rajen okeh.:')



BOLEH LIKE KALAU SUKE :D

0 comments: